FANDOM

V9411.jpg

Czarna dziura

1. Kompania Karna Polskiej Marynarki Gwiezdnej - elitarna jednostka karna, zwana też Pododdziałem V9411.

Dowódca jednostkiEdytuj

Plutonowy Czartaczaek

Główne zadaniaEdytuj

  • Eksploracja czarnych dziur
  • Instalowanie czujników termicznych na kometach
  • Instalowanie prędkościomierzy na kometach

Do celów, jakie stawia przed sobą jednostka, należy przede wszystkim naukowe podejście do istnienia takich fenomenów, jak czarne dziury. Żołnierze 1 Kompanii Karnej PMG posiadają szeroką wiedzę na temat tych anomalii, zdobytą dzięki licznym wyprawom w głąb ich skupisk oraz wychodzenie z takich zadań z życiem i potrzebnymi wiadomościami.

ŻołnierzeEdytuj

Wojacy 1. KK stanowią elitę pośród wszystkich kompanii karnych, a zarazem najgroźniejsze (dla wroga) zgrupowanie łotrów w całej armii. Stan taki wynika po części z zebranej przez nich wiedzy na temat Kosmosu, zaś po części związany jest z tym, iż trzeba być naprawdę szaleńcem, aby pchać się do wnętrza czarnej dziury lub innych, równie przyjemnych miejsc.

Jednak, kiedy Dowództwo PMG potrzebuje zebrać jakieś dane w miejscach, które nawet żołnierze Gwiezdnej Gwardii omijają szerokim łukiem, właśnie 1 Kompania jest posyłana, aby wykonać zadanie. Jeśli żołnierze Kompanii zginą wykonując swoją misję, co jest bardzo prawdopodobne, armia po nich nie płacze.

Linki zewnętrzne Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki