FANDOM

Rok 2061 / MMLXI

2059 « 2060 « 2061 » 2062 » 2063

2061Edytuj

Styczeń Edytuj

1

Na wulkanie Ejpzrestfanteylezredc w Prowincji Islandia zostaje otwarty największy kompleks narciarski na świecie Wiśniówka.

26

Elvis wciąż nie żyje, czyli płyta numer sześć w dorobku grupy Ziomals Attack.

Luty Edytuj

16

Parlament Zimbabwe ogłasza powstanie Autonomicznej Prowincji Marsjańskiej „Nowe Pola Elizejskie”.

17

Zimbabwe w Kosmie. Do życia powołana zostaje RAKIETA.

Marzec Edytuj

1

Wychodzi jubileuszowy, 1mln odcinek ,,Mody na sukces".

2

Polskie pospolite ruszenie, dowodzone przez Józefa Słupidskiego, zdobywa Bamako.

8

Przygotowania do sztucznego zaćmienia Słońca.

11

Wchodzi do kin X część sagi Gwiezdne Wojny pt."Polskie Imperium kontratakuje".

14

Poland Pictures dokonuje kinowej rewolucji, dzięki wynalezieniu floreakcji.

29

Bomba etylowa - nowa broń rosyjskich inżynierów.

Kwiecień Edytuj

2
Wojsko Polskie dokonuje nieudanego desantu, na okupowane przez Zimbabwe, miasto Beira.

6
Na lotnisku w Bangkoku pojawiają się najważniejsi przywódcy ziemskich potęg - rozpoczyna się konferencja pokojowa mająca zakończyć konflikt pomiędzy WRP, a antypolską koalicją afrykańską.

9
Na ręce Naczelnika trafia list od Kara-Lucha, samozwańczego prezydenta Republiki Burkina Faso, który wyraża oburzenie, że nie został zaproszony na konferencje pokojową.

10

13
w trakcie oficjalnej konferencji, na której kolejni oficerowie zapewniają o pełnym poparciu dla Naczelnika, pewien anonimowy gwardzista bezpardonowo krytykuje działania Ojca Narodu. Odpowiada mu burza oklasków.

15
Na łamach państwowego wydawnictwa Niepodległej Afroamerykańskiej Prowincji Ontario ukazuje się płyta prezydenta Martina L. K. Tupaca Fifthycenta - Politycznie niepoprawni.

16
Fala dziwnych zjawisk pogodowych dotyka byłe polskie prowincje, utracone na rzecz Zimbabwe na mocy porozumień w Bangkoku.

24
Następuje sztucznie zaćmienie Słońca.

25
Garb budżetowy na pewien czas pokonany!

26
Zaginął Ben.

27
Koniec pracy archeologów na Ziemi. Teraz pracę rozpoczęto na Marsie.

28
Pojawia się człowiek z liściem na głowie.

29
Wielkie święto w Suazi.

30
Powstają betonowe bomby.

Maj Edytuj

1
Spory w Królestwie Atlantydy.

3
Odnaleziono Bena.

5
Odnaleziono Legendarne 100 milionów złotych.

8
W Londynie złapano Jana Gielskiego.

12
W Urugwaju ginie Henryk Gąbczak.

Czerwiec Edytuj

13

Żacy solą polskiej ziemi. Minister Słusznych Kroków ogłasza wprowadzenie reformy szkolnictwa wyższego w trosce o dobro studentów.

30

Rozpoczęcie akcji Grecka tragedia.

LipiecEdytuj

6

W Norwegii zostaje zwodowany Tęczowy Wojownik VIII.

10

Powrót FRUGO.

14

621. rocznica Bitwy pod Grunwaldem.

15

Premiera gry Pismo Święte.

19

Opad Hurys nad Lubelszczyzną.

22

Król Norwegii podejmuje nieudaną prowokację militarną, licząc na aneksję Norwegii przez WRP.

28

Wydział Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji postanawia walczyć ze zbyt wolno poruszającymi się kierowcami - początek akcji Fotka z Wakacji.

29

Komisja Jerzego Młynarza przedstawia raport dotyczący okoliczności śmierci Pierwszego Naczelnika.

SierpieńEdytuj

5

Jan Paweł V sieje strach i grozę w Wadowicach - PMG rozpoczyna akcję Niebiańska Kremówka.

WrzesieńEdytuj

2

Konstruktorzy z Wojskowej Akademii Technicznej ogłaszają zakończenie prac nad modelem rewolucyjnej broni - Polski Polityk Synkretyczny zasila szeregi Polskich Korpusów Inwazyjnych.

6

64 Forum Inwestycyjne Tarnów skupiające najważniejszych państwowych i zagranicznych polityków.

ListopadEdytuj

8

Czy w dzisiejszych czasach księża katoliccy mają monopol na czczenie piłkarskich legend? Wybucha Afera Deyny.

13

Tajemnica upadku III Rzeszy Niemieckiej wyjaśniona - piracka stacja telewizyjna SS-Satellit po raz pierwszy transmituje film wojenny Parchata dwunastka.

GrudzieńEdytuj

1

Nadmiar gotówki szkodzi. W powiecie greckim wybuchają protesty, będące skutkiem katastrofy finansowej, którą zakończyła się akcja Grecka tragedia.

5

Edgar Kołujew zakłada Ugrupowanie Menistyczne. Setki ludzi manifestuje swoje poparcie dla organizacji.

13

Ministerstwo Słusznych Kroków zdecydowało się zawiesić nadawanie edukacyjnego programu Unia dla Europy, po tym jak jeden z jego francuskich uczestników zasugerował, że problem garbu budżetowego można by rozwiązać poprzez przepicie nadwyżki pieniędzy.

30

W prezencie od wszystkich narodów Antarktyka zostaje włączona do WRP.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki