FANDOM

Partyzantki

Szturmowy oddział partyzantek

Boliwijskie Partyzantki - formacja militarna walcząca o niepodległość Prowincji Boliwia.

W roku 2043 rząd Boliwii nawiązał bliższe stosunki dyplomatyczne z IV Rzeszą Niemiecką. Jak się niedługo później okazało był to ogromny błąd. Od tamtej pory w Boliwii systematycznie zwiększała się liczba nazistów. Dopiero 6 lutego 2053 roku władze Boliwii zwróciły się z oficjalną prośbą do Naczelnika Państwa Polskiego o pomoc. Żołnierze Polskich Korpusów Inwazyjnych wraz z boliwijskimi komandami partyzantek mieli pozbyć się natrętnych nazistów, co też uczynili.

Niestety niedługo później powstał Sojusz Południowoatlantycki i boliwijskie partyzantki przeszły na jego stronę. Od tej poru nieustannie dają się we znaki polskim jednostkom militarnym, jak i dziennikarzom czy też zwykłym turystom.

Co roku, w ramach walki z "terroryzmem i nieobyczajnością" Boliwijskich Partyzantek, podejmowana jest Akcja Znicz.

W czasach czynnej działalności opozycji w WRP, często wspominały się o współpracy partyzantek z PBWK.

Cechą charakterystyczną Boliwijskiej Partyzantki jest umundurowanie topless, czasem zastępowane skąpym bikini.

Zobacz też Edytuj

Zasoby CAR Edytuj