FANDOM

Choinka z betonu - produkt Głównego Projektanta Gadżetów i Ozdób Świątecznych, powstały w odpowiedzi na obrady Departamentu Środowiska na temat zapobiegania masowego wyrębu choinek w lasach Rzeczpospolitej.

Choinki zaczęto produkować na masową skalę od grudnia 2058 roku i szybko uzyskały one status hitu sezonu świątecznego. Produkowane są one w kilku wariantach:

  • dla zasłużonych - z łańcuchem szczególnej więzi z Naczelnikiem;
  • dla opozycji - z łańcuchem w formie kajdanów;
  • dla maluczkich – z łańcuszkiem szczęścia.

Szczególną wartość na choince mają gwiazdki. Największe egzemplarze posiadają gwiazdki czerwone, najmniejsze posiadają tylko jedną żółtą. Na życzenie klienta do choinki dołączana jest specjalna przystawka, która po podaniu hasła: "Nasz Ukochany Naczelnik", śpiewa kolędy.

Ponadto, na szczycie każdej choinki honorowe miejsce zajmuje Orzeł Zwycięski, pod którym zamontowano gniazdo, przystosowane do umieszczania w nim prezentów. Ponieważ producent choinek wychodzi ekologom naprzeciw, gniazdo jest elementem wielokrotnego użytku i w sezonie wielkanocnym świetnie spełnia rolę koszyczka na pisanki.

Jako ciekawostkę, warto dodać fakt, że betonowa choinka zachowuje świeżość tylko przez okres świąteczny. Specjalnie opracowana w laboratoriach struktura betonu przeznaczonego na produkcję choinek powoduje, iż drzewko zachowuje się jak naturalne: w cieple obywatelskich mieszkań z upływem czasu zrzuca szpilki i po nowym roku nadaje się tylko do użyźnienia upraw świerków i sosen. Zatem powiedzenie: "sypać się jak choinka na Trzech Króli" nadal jest na czasie i nie traci na wartości.

Zasoby CAREdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki