FANDOM

Czernichów - jedno z największych pod względem ludności i powierzchni miast w województwie małopolskim. Czernichów znajduje się w północno-zachodniej Macierzy, nad jakże piękną rzeką Wisłą. W tym momencie miasto liczy około 2,000,000 mieszkańców i zajmuję powierzchnię 50 km kwadratowych. 70 % terenu miasta zajmują tereny zielone.

Historia XXI wiekuEdytuj

Jeszcze na początku XXI wieku Czernichów był małą miejscowością pod Krakowem, nad Wisłą. Liczył ok. 2000 mieszkańców, oraz był stołeczną miejscowością gminy Czernichów. Jednak tuż po przejęciu w Polsce władzy przez Naczelnika, Czernichów zaczął się prężnie rozwijać. Gospodarka pięła się do przodu, a ludziom żyło się dostatniej. Stopniowo zaczęła wzrastać liczba ludności i powierzchnia Czernichowa. Już w roku 2038 Czernichów liczył sobie ok. 900, 000 mieszkańców. W obecnym momencie Czernichów liczy ok. 2,000,000 mieszkańców i zajmuję powierzchnię przeszło 50 km kwadratowych.

Inne informacjeEdytuj

W Czernichowie jest wiele klubów piłkarskich lecz najbardziej znane z nich to: Wisła Czernichów. Jest też tutaj wiele pięknych zabytków jak choćby słynny sklep Pawilon obok którego znajduje się chyba najbardziej znany klub dzienny i nocny w Macierzy pod jakże wymowną nazwą Montini. Znajduje się tu także słynna stacja benzynowa, do której nastolatkowie chodzą w nocy po papierosy i alkohol. Znajduje się też słynna melina u Pani Mari S pseudonim Śmierdząca. W sprawie tej zainterweniowała nasza dzielna Policja. Sprawa w tej sprawie potoczy się 9 września o godzinie 9:00 w sądzie.... Czernichów zamieszkuje wielu młodych i zdolnych raperów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki