FANDOM

Czyja to kochanka.jpg

W tej części zagadka nie została rozwiązana

Czyja to kochanka? - romantyczny dramat kostiumowy wyprodukowany przez polską wytwórnię Lubas Arts, w reżyserii Andżeliny Wajdy. Jego premiera miała miejsce 8 lutego 2057 roku w kinach w Macierzy, a dzień później w całym kraju.

Fabuła filmu rozgrywa się w początkach XXI wieku, za czasów III RP. Bohaterami są politycy z tamtego okresu i ich asystentki. Prowadzą oni bujne życie towarzyskie, romansują praktycznie z każdym napotkanym osobnikiem, niezależnie od płci. Film przez cały czas trwania trzyma w napięciu, do końca nie wiadomo, czyją kochanką jest tytułowa bohaterka. Najbardziej zapierającą dech w piersiach częścią filmu jest monumentalna scena badania DNA 19843 mężczyzn.

Widzowie, a zwłaszcza panie, entuzjastycznie przyjęli film, zachwycając się męskością głównych bohaterów i bijącym od nich "zwierzęcym magnetyzmem", zwłaszcza od postaci Przewodniczącego. Jako ciekawostkę można podać fakt, że przy produkcji filmu nie uczestniczył ani jeden klon, wszyscy aktorzy byli współcześni.

Producenci zapowiadają, że prawdopodobnie nie jest to ostatni film, opisujący miłosne perypetie dwóch największych amantów początku naszego stulecia i zapowiadają drugą część produkcji.

Zasoby CAREdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki