FANDOM

Rozpusta.jpg

Protest w obronie Doliny Rozpusty

Dolina Rozpusty - wybudowany na betonowym polu kompleks hoteli, motelików, parków i domów uciech wszelakich, położony ok.100 km na północ od Warszawy, na szlaku pielgrzymek ze Studzienicznej do Częstochowy.

Dolina jest miejscem dla osób samotnych, imprezowiczów, ale także i dla par, które pragną znaleźć spokojny zakątek z dala od wszędobylskich oczu rodziców, sąsiadów i współmałżonków. Jest to miejsce, gdzie rządzi natura i jej odwieczne prawa, mająca poczytne miejsce w walce z bezdzietnością. Polityka prorodzinna zawsze znajdowała się tam na pierwszym miejscu.

Zlikwidowania Doliny domagają się od lutego 2057 roku pielgrzymi, których szlak przebiega dokładnie przez nią. Podnoszą, że przechodząc prze nią narażeni są na odgłosy, przez które nie mogą się skupić. Pod ich naciskami władze podjęły decyzję o zamknięciu Doliny. Wzbudziło to liczne protesty, zarówno w kraju, jak i na świecie. Protesty w kraju są pierwszym sprzeciwem wobec władz od 20 lat.

Na świecie najgłośniejsze protesty mają miejsce ze strony USA. Rząd tego państwa obawia się spadku przyrostu naturalnego, ponieważ Dolina jest celem licznych wycieczek Amerykanów. Rząd USA zagroził zerwaniem wszystkich umów dotyczących dofinansowywania kraju przez Wielką Rzeczpospolitą.

Obecnie władze polskie zastanawiają sie nad zmianą decyzji likwidującej Dolinę.

Zobacz teżEdytuj

Zasoby CAREdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki