Fandom

Wielkapedia

Forum Obywatelskie

835stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Forum obywatelskie jest miejscem w którym obywatele Najjaśniejszej Rzeczpospolitej poruszają na niej wszystkie sprawy interesujące obywateli. Między innymi Boliwijska partyzantka, Ministerstwo informacji. Średnia liczba wpisów na jedną sekundę wynosi około 791. Na forum obywatelskim może być do 912943409841 wypowiedzi w 11287430 tematach. Forum jest oficjalną częścią serwisu [1]. Jest dostępne na stronie [2].

Niestety, forum nie działa poprawnie na maszynach wyposażonych w procesory o częstotliwościach poniżej 800Ghz (tj. starszych zegarkach ręcznych i motopompach drugiej klasy). W takich warunkach możliwe jest zobaczenie jedynie kilkudziesięciu tematów i około 4000 wypowiedzi.

Słynne tematy poruszane na ForumEdytuj

Pioro mini.jpg

Gdzie jest Japonia?Edytuj

Też inne to samo znaczące pytania. Temat z reguły zakładany przez nowych obywateli lub przez forumowe trolle. Samo pytanie również zadawane w innych tematach. Możliwe reakcje na temat/pytanie: olanie, wytłumaczenie, wyśmianie, udawanie, że się nie zauważyło.

Stara Gwardia, Kółko Wzajemnej AdoracjiEdytuj

Jest to fikcyjny podział Obywateli działających na forum, którego (wedle nie stuprocentowo wiarygodnych źródeł, ale wiarygodnych) dokonał pewien porywczy, nowy (świeżo zarejestrowany na forum) Obywatel, który poczuł się odrzucony przez innych i nazwał ich Starą Gwardią. Miało to oznaczać Obywateli będących już jakiś czas na forum, którzy wspierają innych "starych obywateli", nawet jeśli to nie jest słuszne, a "nowych obywateli" bez przerwy krytykują i uważają za niewartych tego, żeby ich nazywać Obywatelami. W ten sposób wytworzyła się tez nazwa "Kółko Wzajemnej Adoracji" które oznacza w sumie to samo co "Stara Gwardia". Obecnie większość Obywateli postrzeganych jako należących do Starej Gwardii ("starych") nie udziela się na forum, ale zaprzecza istnieniu jakiegokolwiek podziału Obywateli na "starych" i "nowych", "lepszych" i "gorszych".

Co jakiś czas zdarza się, że jakiś bliżej niesprecyzowany Obywatel napisze na forum coś niekoniecznie inteligentnego i podpisuje się jako Stara Gwardia. Takie coś należy traktować jako głupi żart.

Linki zewnętrzneEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki