FANDOM

Francuski Ruch Wyzwolenia Francji - organizacja terrorystyczna, która dążyła do przekształcenia Polskiej Prowincji Francuskiej w VI Republikę Francuską. Szczytowy okres działalności organizacji przypadał na rok 2053. Areną działań był Irak, okupowany wówczas przez armię amerykańską.

Metody działania Edytuj

Działacze Francuskiego Ruchu Wyzwolenia Francji, próbując ośmieszyć Wielką Rzeczpospolitą, zdestabilizować sytuację w kraju, zakopywali na terenie Iraku różnej maści zabytkowe uzbrojenie francuskie z sfałszowaną datą produkcji. Mieli nadzieję, że napisy zostaną mylnie odcyfrowane, dzięki czemu, uda im się rozpętać międzynarodowy skandal.

Reakcja polskich władz Edytuj

Działalność FRWF nie spotkała się z żadną odpowiedzią ze strony polskiej. Sam Minister Wojny stwierdził jedynie, że Francuzi od ponad 50 lat próbują podłożyć Polakom świnię, ale mimo to nie stanowią żadnego zagrożenia dla Wielkiej Rzeczypospolitej. Tak naprawdę jedyne co potrafią to upijać się tanim, polskim winem i poddawać się w czternastu językach.

Powstanie Polskiej Prowincji Irak Edytuj

Kres działalności FRWF nastąpił 8. czerwca 2056 roku, kiedy to z Iraku zostały wycofane ostatnie oddziały US Army, a sam Irak został przekształcony w Polską Prowincję Irak.

Zasoby CAR Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki