FANDOM

GUST.jpg

Siedziba Głównego Urzędu Statystyki Totalnej (GUST)

Polityka Polski
Orzel zwycieski.jpg
Prawo i ustrój
Konstytucja WRP
Totalitaryzm oświecony
Organy władzy
Naczelnik Państwa
Przewodniczący Rady Najwyższej
Rada Najwyższa
Loża Ekspertów
Ministerstwa
Informacji
Dobrobytu
Wojny
Narodu
Spuścizny Narodowej
Słusznych Kroków
Urzędy
Najwyższa Izba Kontroli Totalnej
Główny Urząd Statystyki Totalnej
Polityka zagraniczna
Organizacja Narodów WRP
Rzeczpospolita Obojga Narodów

Główny Urząd Statystyki Totalnej (GUST) - centralny organ administracji państwowej zajmujący się zbieraniem informacji statystycznych na temat większości dziedzin życia publicznego i prywatnego. Wszystkie potrzebne informacje przekazywane są w zupełności dobrowolnie przez mieszkańców terytoriów WRP.

Zbiera wszystkie dane o wszystkich obywatelach, począwszy od ich wieku i płci, a na imieniu kota i składzie posiłków skończywszy. Jego rolą jest wyłącznie zbieranie danych, wykorzystywanych później przez inne jednostki państwowe.

Na czele GUST stoi Prezes GUST, który sprawuje swe funkcje w randze ministra i podlega Przewodniczącemu Rady Najwyższej. Prezesowi podlegają regionalne urzędy statystyki totalnej (RUST) w miastach wojewódzkich.

Ostatni Powszechny Spis Ludności przeprowadzony został w maju 2052 roku. Od tego czasu 99,95% obywateli samych z radością przekazuje, co miesiąc, odpowiednie dane do Urzędu. Dzięki temu odpowiednie władze mogą łatwiej zaplanować rozwój Państwa Polskiego i dobrobytu obywateli.

Zasoby CAREdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki