FANDOM

Niemcza 2053.jpg
Hasło to stanowi uzupełnienie opisu miasta w ramach projektu "Moje miasto" i nie posiada swojego źródła w CAR.

Wraz z budowaną w latach 2041-2043 Gdańską Bazą Militarną, mieszczącą się na Półwyspie Helskim postanowiono wybudować od podstaw 3 porty kosmiczne obsługujące większą część Macierzy oraz kilkunastu innych Prowincji. Ustalono, że do 2044 roku zostaną oddane do użytku dwie stacje, stanowiące w zasadzie jedność. Były to "Stacja Pasażerskich Lotów Kosmicznych im. Lecha Wałęsy" oraz "Gdańska Baza Transportowo - Kosmiczna". Obie zostały oddane do użytku w wyznaczonym terminie.

Stacja Pasażerskich Lotów Kosmicznych im. Lecha Wałęsy

Rocznie przechodzi przez nią wiele milionów turystów i kolonizatorów udających się w przestrzeń kosmiczną. Mieści się wraz z Gdańską Bazą Transportowo - Kosmiczną na peryferiach Gdańska Górnego. Bardzo nowoczesna i świetnie zaopatrzona w wiele pojazdów transportowych, oraz ochraniana przez wojsko stacjonujące na Helu.

Militarna Jednostka Floty Kosmicznej

Trzecia baza, ściśle tajna - mieści się ona kilkanaście kilometrów za Gdańskiem, w lasach iglastych Pojezierza Pomorskiego. Stacjonują w niej wojska stanowiące kwiat polskiej armii kosmicznej, a także pojazdy międzygwiezdne, niszczyciele a także prowadzone są w niej badania nad nowymi rodzajami uzbrojenia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki