FANDOM

Zapalka

Przedmiot przestępczej działalności

Grupa Udająca Władzę - organizacja przestępcza, działająca w latach 2051 - 2053 na terenach Ziem Północnych.

Grupa jest przyczyną jednej z największych afer Wielkiej Rzeczypospolitej. Sztucznie zawyżała ceny zapałek na terenie Ziem Północnych, dochodziło nawet do tego, że miejscami były one wyższe o ok. 400% w stosunku do cen w innych prowincjach WRP. Rozbita została przez NIKT.

Mózgiem całej operacji był Zenon Stokrotka, prezes lokalnej telewizji. Pomógł on Mietkowi Poczochranemu i Genowefie Jekiejboskiej w przejęciu lasów w Prowincji Chińskiej poprzez spółkę Dykta & Tektura Company. W radzie nadzorczej spółki obsadzili oni Remigiusza Okutaska, który był równocześnie dyrektorem w Zajarłce Inc., potentata na rynku zapałek. Z kolei szwagier Okutaska był nadzorcą Państwowego Przedsiębiorstwa Eksploatacji Złóż Siarki.

Cała piątka została uznana za winnych zmowy cenowej, uczestnictwa w zorganizowanej grupie przestępczej oraz obrazy Państwa Polskiego i skazana na długoletnie kary pozbawienia wolności w kolonii lemingów na północy Kraju Krasnojarskiego.

Zasoby CAREdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki