FANDOM

Hogzilla FührerFox - przeglądarka polnetowa, stworzona w 2059 roku, specjalnie dla mieszkańców Landów Niemieckich w celu podbudowy ich poczucia człowieczeństwa.

Sposób działania przeglądarki Edytuj

Wpisując w przeglądarce dowolne hasło jak np. Naczelnik, Boliwijskie Partyzantki, czy burger sojowy, wyświetlają się informacje o wszystkich Rzeszach w historii Niemiec, ich wodzach, "osiągnięciach" i podludziach, których podbiły. Można też znaleźć informacje o zdolnościach telepatycznych Führera IV Rzeszy Niemieckiej, jego miłości do dzieci i nieprzeciętnych wynikach z matury w liceum gastronomicznym, zwiastujących przyszłego przywódcę świata.

Dodatki Edytuj

Do przeglądarki dołączono szereg dodatków jak komunikator społecznościowy SS (Sprechen-Sprechen), Wielkie Forum Obywatelskie, gdzie zarejestrowanych jest już 2 użytkowników i 3,5 posta oraz dodatek kulturalny V Aria Wehrmachtu, który pozwala m. in. na wysłuchanie hymnów wszystkich Rzesz i tomiku poezji lirycznej ministra propagandy jednej z nich.

Utopijna wizja Edytuj

Jako stronę startową, twórcy oprogramowania ustawili na stałe portal Wielka Rzesza, przedstawiający utopijną absurdalną wizję świata za 50 lat (tj. w roku 2112) gdzie odrodzona V Rzesza panuje nad całym kosmosem szykując się do inwazji na wszechświaty równoległe. W owej wizji Macierz, zwana tu Marchią Wschodnią, jest ostoją zacofania, biedy i taniej siły roboczej zamieszkanej przez słowiańskie bydło i żydowskie szczury.

Zasoby CAR Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki