FANDOM

Slum

Slumsy

Hongkong - miasto znajdujące się w Prowincji Chińskiej. Niegdyś - centrum biznesu i finansów, obecnie zacofany gospodarczo teren, w którym dominują slumsy. Miasto zamieszkuje 7 023 911 obywateli, którzy na co dzień zajmują się praniem bielizny elitarnym mieszkańcom Macierzy. Ministerstwo Informacji donosi, że w slumsach Hongkongu mogą ukrywać się członkowie Bardzo Rewolucyjnej Armii Ludowo Wyzwoleńczej Która Wyzwoli Chiny A Może Nawet Okolice, którzy musieli uciekać z Prowincji Chińskiej po operacji "Mówi się trudno".

Historia i gospodarka Edytuj

W 1842 r. Brytyjczycy podpisali z Chinami pakt dotyczący wymiany opium na ich terenach. Od tego czasu Hongkong był pod kontrolą Wielkiej Brytanii, która uczyniła z niego port i nowobogackie miasto. W 1997 r. Chiny pokojowo przejęły Hongkong. W 2052 r. wraz z Prowincją Chińską Hongkong został przyłączony do Państwa Polskiego. Już wtedy wymagał odbudowy po trzęsieniach ziemi i przestępstwach mafii. Ponieważ Rada Najwyższa była zajęta walkami w płn. Mandżurii, nie mogła poświęcić miastu większej uwagi. Dopiero pojawienie się oddziałów Bardzo Rewolucyjnej Armii Ludowo Wyzwoleńczej Która Wyzwoli Chiny A Może Nawet Okolice wymusiło doprowadzenie Hongkongu do porządku. Był wtedy najbardziej zaniedbanym miastem w WRP. Jednak przełamywanie stereotypów jest wśród niewykształconej ludności niemożliwe i Hongkong musi pozostać biedny, ponieważ tamtejsza ludność nie jest przyzwyczajona do otrzymywania pomocy. Edukacja i transport praktycznie nie istnieją, a władze regionalne nie mają funduszy na prowadzenie nieefektywnej działalności gospodarczej. Ludność żyje z zapomóg otrzymywanych od swoich rodaków, którzy wyemigrowali do Macierzy, Powiatu Tajwanu i innych bogatszych prowincji. Poza tym rozpowszechnione jest pranie bielizny, prymitywne budownictwo, tworzenie wandalizowanych artykułów na Wielkapedii i gryzienie kabli. Zyski z tych czynności są znikome.

Społeczeństwo Edytuj

Ludność składa się z Chińczyków (91%), Brytyjczyków (5%), Malezyjczyków (3%) i Birmańczyków (1%). Miasto jest na tyle nieprzyjazne do zamieszkania, że nie zgodził się zamieszkać tam żaden Polak, nawet pod groźbą przejażdżki Czarną Wołgą. Większość ludzi wyznaje tradycyjne religie chińskie, buddyzm, chrześcijaństwo i islam.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki