Fandom

Wielkapedia

III RP

Przekierowano z IIIRP

831stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Prezydenci.JPG

Prezydenci III RP

III RP (Trzecia Rzeczpospolita Polska) - naród państwowopodobny, działający w Polsce od 1989 do 2018, kiedy to Naczelnik na czele rebelii doprowadził do ukrócenia anarchii w tym kraju.

Twór ten zaczął swą egzystencję od obrad okrągłego stołu i spotkania w Magdalence, kiedy to, pod dumnymi hasłami "grubej kreski", władzę przejęli wspólnie komuniści i solidarnościowcy. Życie pokazało, że nie był to zbyt udany mariaż.

W latach 2005-2007 były podejmowane nieudolne próby naprawienia(?) struktur państwa, które skończyły się całkowitym ignorowaniem Polski na arenie międzynarodowej. Demagodzy z tego okresu (np. Jarosław Kaczyński) używali nawet określenia IV RP, które miało symbolizować odnowę moralną i budowę lepszego państwa. Dziś wiemy jednak, że owe określenie było w tamtych latach całkowicie bezzasadne i błędne.

Przez cały okres III RP wybuchały liczne afery, m.in. afera Rywina (2002), seksafera (2006), afera gruntowa (2007), afera hazardowa (2009) czy afera agentów na Wiejskiej (2010). W celu ich zwalczenia powoływano liczne komisje, które próbowały rozwikłać sprawę, wzywając kolejnych świadków na zeznania, lecz bez rezultatów. Komisje te za to wpłynęły na zwiększenie popularności zasiadających w nich posłów, takich jak np. Zbigniew Ziobro, Jan Maria Władysław Rokita czy Krzysztof Kononowicz.

W latach 2012-2015 wyszło na jaw, że także wielu dziennikarzy brało udział w licznych przekrętach. Niczego im jednak nie udowodniono, gdyż broniła ich ustawa z roku 2009 o wolności słowa i wolności pisania tego, co ślina na język przyniesie.

W 2017 w Polsce nie miał już kto rządzić, gdyż frekwencja na wyborach wyniosła -0,17%, bo z lokali wyborczych wyszli nawet oddelegowani do liczenia głosów społecznicy. Zaczęła się anarchia, nikt nie umiał sobie z nią poradzić. Dopiero Naczelnik doprowadził do świetności kraj, który od tamtej pory już nigdy nie pogrążył się w chaosie.

Wierną kopię III RP z udziałem klonów jej głównych polityków przedstawia Madagaskar Reality Show.

Zobacz teżEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki