FANDOM

Pioro mini

I Wojna Totalna, znana także jako IV wojna światowa - konflikt zbrojny toczony w roku 2054 przez Wielką Rzeczpospolitą i SATO. Zakończył się on unicestwieniem Sojuszu i aneksją krajów członkowskich przez WRP.

Wystąpienie Naczelnika Państwa Polskiego, wygłoszone w Warszawie, dnia 7 sierpnia 2054 rokuEdytuj

Obywatele Wielkiej Rzeczypospolitej, Siostry i Bracia Sojuszu Obojga Narodów, Żołnierze polskich frontów całego Globu. Nie minęło wiele czasu od Wielkiego Tryumfu prawdy i pogardy dla zła, gdy w świętym ogniu Polskich Korpusów Inwazyjnych skąpano Europę Zachodnią, do gruntu wyplewiono nazistowski chwast z ziemi łacińsko-amerykańskiej i zatopiono niepokorną wyspę Japonię. Działania wojenne, jakie polska Armia prowadziła w imieniu całego, cywilizowanego świata potwierdziły Wielkość Rzeczypospolitej i globalną odpowiedzialność Narodu Polskiego. Doskonale pamiętamy o udziale koalicjantów Rzeczypospolitej Obojga Narodów - Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych. W ostatnich miesiącach pokoju okazaliśmy jak cenimy sobie wierność sojuszów, wspomagając gospodarkę obu krajów, troszcząc się o nich jak o własne, wyjątkowe w swojej pełnej autonomiczności Prowincje.

Najjaśniejsza Rzeczpospolita, niestrudzona w szerzeniu światowego pokoju i dobrobytu, godząca skłóconych, wyzwolicielka uciśnionych, Ojczyzna ponad dwu miliardów ludzi zamieszkujących dominującą część Układu Słonecznego - od małej prowincji Boliwia, przez Stary Kontynent, Polską Afrykę Północną, Azję, na bliskich nam planetach kończąc, staje dziś po stronie Wolnego Świata i wychodzi na przeciw nowemu zagrożeniu jakim jest chory twór bezpodstawnej agresji - Sojusz Południowoatlantycki.

Doświadczeni niemal trzema dekadami walki o obecną, Wielką Rzeczpospolitą - tą, której dziś jesteśmy dziećmi, której zawdzięczamy nasze wspólne szczęście, wreszcie za którą jesteśmy odpowiedzialni jak syn odpowiedzialny jest za matkę, która jego wychowaniu poświęciła swoje życie - stajemy razem, ramię przy ramieniu, by sprawiedliwym ogniem dział i Wiecznego Ducha Narodu po raz ostatni zmiażdżyć wspólnego wroga.

Polska Flota Wojenna w większej części znajdująca się już na Atlantyku, Korpusy Inwazyjne miażdżące obecnie opór Afryki Środkowej i Polskie Siły Powietrzne, które czekają by ostatecznie przysłonić południowe słońce wschodniej półkuli to dziś karta przetargowa wolnego świata. Na kilkunastu frontach rozegra się wkrótce bitwa w skali nieporównywalnie większej do tych, znanych nam z historii najnowszej. Dwie godziny temu (11.30 czasu warszawskiego), wydałem rozkaz użycia ciężkich ładunków termonuklearnych które w końcu przełamały południowoamerykański system obrony powietrznej. Otwarcie, niejawnych do tej chwili, podwodnych silosów atomowych znajdujących się w odległości około stu kilometrów od wybrzeża Brazylii rozpoczęło pierwszą fazę Wojny Totalnej.

Ku chwale i sławie Niezwyciężonej Rzeczypospolitej!

Zobacz teżEdytuj

Zasoby CAREdytuj