FANDOM

Jungle beast - gitara elektryczna, najnowsze dzieło NeoTechu. Instrument polskiej firmy posiadający wiele unikalnych właściwości.

Dodatkowe funkcje, włączają się dopiero po zagraniu odpowiedniego riffu - dzięki nim, gitarę można zmienić np.: w maczetę, domek letniskowy, karabin, zapalniczkę, miotacz ognia czy ręcznik.

Jungle beast posiada blokadę dodatkowych funkcji na wypadek gdyby jakaś piosenka zawierała riff uaktywniający któryś z dodatków. Do gitary dołączona jest lista 139 innowacyjnych funkcji oraz riffów niezbędnych do ich uruchomienia.

Gitara dostępna jest w pięciu kolorach; czarnym, brązowym, białym, granatowym oraz czerwonym. Jej korpus i gryf wykonane są z mahoniu zawierającego nanoopiłki betonu bojowego, natomiast podstrunnica wykonana jest z hebanu, który także wypełniony jest wspomnianymi nanoopiłkami. Dzięki takiej konstrukcji Jungle beast wytrzyma bez najmniejszych kłopotów wybuch termojądrowy czy też spotkanie z mieszkańcem Prowincji Francuskiej. Pod strunami znajdują się przetworniki EMG Chopin 9000, natomiast mostek gitary może się sam zmieniać ze stałego w ruchomy (i na odwrót) w zależności od potrzeby gitarzysty. Gitara wyposażona jest w 3-pozycyjny przełącznik ON/ON DPDT oraz 3 potencjometry odpowiedzialne za głośność, brzmienie oraz kształt korpusu i gryfu. Jungle beast może przybrać 48 różnych kształtów. Zmiana kształtu należy do pakietu standardowego i nie wlicza się do funkcji dodatkowych. Cały osprzęt wykonany jest z mieszanki platyny, chromu i betonu.

Gitara rozpowszechniona wśród młodych polskich muzyków, prezentujących nurt Nowej Fali Nowej Fali Nowej Fali Nowej Fali

Zasoby CAREdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki