FANDOM

Komunistyczna Partia Birmy - partia komunistyczna, założona w kwietniu 2061 roku w Birmie.

Liczba członkówEdytuj

1 (słownie: jeden)!

Historia powstania partiiEdytuj

Powstanie partii to efekt przypadku oraz działań Rosji Radzieckiej, która wszystkie swoje siły przeznaczyła na promowanie zbrodniczej ideologii komunistycznej i na poszukiwanie komunistów w innych państwach.

Jedyny członek, założyciel partii oraz jej pierwszy sekretarz został zwerbowany w barze, gdy popijał on już kolejną z rzędu szklaneczkę przez trzech chwiejnych facetów w czapkach uszatkach (radzieckich agentów). Na zadane przez nich pytanie: Kto jest ekonomistą?, zgłosił się, ponieważ studiował wcześniej ekonomię. Okazało się jednak, że przyszły pierwszy sekretarz Komunistycznej Partii Birmy przesłyszał się, rzeczywiste pytanie brzmiało: Kto jest komunistą?, było już jednak za późno, żeby się wycofać. Po całym incydencie, sekretarz stwierdził, że zawsze mogło być gorzej - mogli przyjść panowie z Partii Kobiet.

Opinia StrylnikovaEdytuj

Siergiej Strylnikov wyraził wielką radość na wieść, że lud pracujący miast i wsi Birmy postanowił iść za przykładem radzieckim i rozpoczął całkowicie samodzielną organizacje swoich struktur oraz walkę o dobro chłopa i robotnika. Oczywiście natychmiastowo przyjął KPB do Kominternu i skierował broń, alkohol i tysiące towarzyszy do pomocy.

Na Wschodzie rozstrzygnie się los światowej rewolucji. Po trupie białej Birmy prowadzi droga do pożaru, którego płomienie ogarną świat. Pracującej ludzkości zaniesiemy na bagnetach szczęście i pokój.

Zasoby CAREdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki