FANDOM

Kraków
ProwincjaMacierz
PowiatMałopolska
Liczba ludności2 305 293
Powierzchnia3,812 km2
Prawa miejskie5 czerwca 1257
Położenie50° 03'41'' N 19° 56'18'' E
Strefa czasowaUTC +1
Stadion

Stadion Wisły Neo Tech Kraków

Kraków - swego czasu jedno z największych miast w Wielkiej Rzeczpospolitej. Kraków znajdował się w północno - zachodniej części Macierzy i w roku 2058 liczył 2 421 820 mieszkańców. W roku 2060 zakończył swoje istnienie, by w 2062 roku wrócić do map, lecz bez żadnych przywilejów. Ponownie zaczął istnieć w roku 2067.

Najnowsze informacje o Krakowie Edytuj

Z nowszych informacji...

Po ponownym istnieniu...

W Krakowie znajduję się jeden z najlepszych klubów Macierz Ekstraklasy tj. Wisła Neo Tech Kraków, która rokrocznie zdobywa tytuł mistrza Macierzy, oraz trofeum Ligi Mistrzów Wielkiej Rzeczypospolitej. Ponadto Kraków posiada 5 obwodnic na których można rozwinąć prędkości rzędu 1200 km/h. 4 z 5 obwodnic biegną dookoła miasta, a 5 obwodnica(szczyt osiągnięć krakowskich inżynierów) została poprowadzona nad miastem na wysokości 1,5 km. Dodatkowo miasto ma najszybsze połączenia kolejowe ze wszystkimi stolicami prowincji Wielkiej Rzeczypospolitej, a także z Waszyngtonem i Nowym Jorkiem(został wybudowany tunel pod Atlantykiem, kolejne osiągnięcie krakowskich inżynierów). Krakowskie pociągi osiągają prędkości rzędu 1 macha i drogę z Krakowa do Warszawy pokonuje w 21 minut. A do Własywostoku możemy dotrzeć już w kilka godzin.

Krótka HistoriaEdytuj

Przed powstaniem Wielkiej RzeczpospolitejEdytuj

Kraków powstał już w czesnym średniowieczu lecz nie ma sensu mówić o dokładnych datach, ponieważ z punktu widzenia mieszkańców Wielkiej Rzeczpospolitej było to tak dawno temu że tylko najstarsi Polscy górale z terenów Himalajów pamiętają co się wtedy działo. Przez wiele lat Kraków był stolicą oraz miastem królewskim Polski. Dziś wiele osób uważa Kraków za najpiękniejsze miasto Polski, a niektórzy nawet chcieliby aby stolica Wielkiej Rzeczpospolitej znów wróciła do Krakowa. Tyle o historii Krakowa przed powstaniem Wielkiej Rzeczpospolitej, gdyż, iż, ponieważ najciekawsze dzieje w historii tego miasta rozegrały się dopiero po objęciu w Polsce władzy przez Naczelnika Państwa Polskiego.

W czasach Wielkiej RzeczpospolitejEdytuj

Kraków2060

Pomnik ocenzurowano, silnie związanego z wyzwoleniem miasta polityka.

Zaraz po tym jak władzę w Wielkiej Rzeczpospolitej przejął Naczelnik Państwa Polskiego, w Krakowie zaczęły się dziać wielkie rzeczy. Stopa przyrostu naturalnego gwałtownie wzrosła a wraz z nią wzrosło PKB w przeliczeniu na jednego mieszkańca miasta Krakowa. W roku 2035 po oficjalnym powołaniu do życia Wielkiej Rzeczpospolitej liczba ludności Krakowa wynosiła 1 000 000 i wciąż rosła. W kwietniu 2060 roku w Krakowie dokonało desantu 1000 żołnierzy z ocenzurowano w celu ocenzurowano. W trakcie wyzwalania miasta przez żołnierzy z PKI Kraków przypadkowo uległ destrukcji. Obecnie miasto zostało odbudowane przy użyciu inteligentnego betonu..Stadion

Zasoby CAREdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki