FANDOM

FPM-WB-5445

Siedziba Ministerstwa Wojny

Ministerstwo Wojny - druga co do wielkości (po Ministerstwie Informacji) instytucja w kraju. Główną siedzibą Ministerstwa Wojny jest Poltagon.

Ministerstwo Wojny powstało w 2022 roku, kiedy w ramach akcji "hipertanie państwo" połączono Ministerstwo Obrony Narodowej z Ministerstwem Spraw Zagranicznych, które to w dobie ogólnoświatowego kryzysu, upadku organizacji międzynarodowych i narastającej agresji pomiędzy narodami przestało spełniać swoją dotychczasową rolę.

Jako jeden z sześciu hiperresortów, MW jest głównym realizatorem polskiej dyplomacji i polityki międzynarodowej, zaś jego nadrzędnym celem jest przewidywanie, planowanie i rozstrzyganie konfliktów zbrojnych na korzyść Najjaśniejszej Rzeczypospolitej. Zgodnie z art. 32. Konstytucji Wielkiej Rzeczypospolitej "Ministerstwo Wojny zapewnia bezpieczeństwo wewnętrzne i zewnętrzne Państwa Polskiego." W Ministerstwie działa siedem oddzielnych Sztabów Operacyjnych zdolnych prowadzić siedem konfliktów światowych na ogromną skalę jednocześnie.

Ministerstwo Wojny zapewnienia totalne bezpieczeństwo wewnętrzne i spokój obywateli w nawet najbardziej odległych prowincjach Wielkiej Rzeczypospolitej. To dzięki niemu na świecie utrzymuje się dziś międzynarodowy pokój, a każde jego naruszenie jest szybko likwidowane.

Ważniejsze oddziały Ministerstwa WojnyEdytuj

Wojsko Polskie
Wódz Naczelny Wojska Polskiego
Naczelnik Państwa Polskiego
Polskie Korpusy Inwazyjne
I PKIII PKIIII PKIIV PKIV PKI
Pozostałe
Ministerstwo WojnyPolska Marynarka GwiezdnaAgresywna Obrona GranicFunkcje i profesje wojskoweOddziały wojskowePolskie operacje militarne

Linki zewnętrzneEdytuj

Polityka Polski
Prawo i ustrój
Konstytucja WRPTotalitaryzm oświecony
Organy władzy
Naczelnik PaństwaPrzewodniczący Rady NajwyższejRada NajwyższaLoża Ekspertów
Ministerstwa
InformacjiDobrobytuWojnyNaroduSpuścizny NarodowejSłusznych Kroków
Urzędy
Najwyższa Izba Kontroli TotalnejGłówny Urząd Statystyki Totalnej
Polityka zagraniczna
Organizacja Narodów WRPRzeczpospolita Obojga Narodów