FANDOM

Nowa Afryka Południowa - zamorska prowincja Zimbabwe granicząca z Polskim Biegunem Południowym. Jej stolicą jest Port Mugabe.

Geografia Edytuj

Prowincja zajmuje Antarktydę z wyjątkiem Polskiego Bieguna Południowego, który stanowi enklawę. Na Półwyspie Antarktycznym zlokalizowana jest osada Port Mugabe oraz port wojenny i baza wojskowa.

Historia najnowsza Edytuj

Fhrstdt.jpg

Lotnicze zdjęcie bazy w Führerstadt

1 czerwca 2060 w rejonie Lodowca Szelfowego Rossa doszło do strącenia Zimbabweńskiej maszyny Stalowy Ptak (Steel Bird). Przeprowadzone śledztwo wykazało, że dopuścili się tego naziści, którzy w czasie III wojny światowej założyli na Antarktydzie bazę Führerstadt. Zimbabwe rozpoczęło natychmiast działania zbrojne przeciwko nazistowskim niedobitkom. Z pomocą armii USA, Jamajki, Kostaryki i Wietnamu ROU rozbiły główne siły nazistów, którzy przeszli do partyzantki.

We wrześniu 2060 roku w Nowej Afryce Południowej przeprowadzono wybory, które jednak nie sprawdziły się - zasady demokracji nie zostały w nich złamane.

Tajemnicze zniknięcie nazistów w lutym 2061 było końcem konfliktu.

I Samodzielny Korpusu Ekspedycyjny "Antarktyda" Edytuj

I Samodzielny Korpusu Ekspedycyjny "Antarktyda" to wydzielna jednostka Republikańskich Oddziałów Uderzeniowych, przystosowana do walki w rejonach polarnych. Główną bazą Korpusu jest obóz wojskowy Camp Rhodesia, znajdujący się w rejonie Port Mugabe.

Zasoby CAR Edytuj

Terytorium Zimbabwe

Jądro | Prowincja Equator Prowincja Kalahari | Prowincja Marsjańska Isidis| Prowincja Nowa Fundlandia | Prowincja Południowej Afryki| Prowincja Zambia | Nowa Afryka Południowa| Autonomiczna Prowincja Marsjańska "Nowe Pola Elizejskie"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki