FANDOM

Ocenzurowano (ur. ocenzurowano w Ocenzurowano) - znany Ocenzurowano i Ocenzurowano działający w Ocenzurowano. Założyciel Ocenzurowano Miał brata bliźniaka.
Brat

Brat ocenzurowano.

OcenzurowanoEdytuj

Ocenzurowano w Ocenzurowano, następnie w Ocenzurowano rozpoczął Ocenzurowano na kierunku Ocenzurowano. Kilka lat później Ocenzurowano i Ocenzurowano, co uczyniło go Ocenzurowano. Blisko związany z Minister Informacji ostrzega: dociekliwość albo zdrowie - wybór należy do Ciebie.
Kraków2060

Pomnik ocenzurowano w Krakowie

Minister Informacji ostrzega: dociekliwość albo zdrowie - wybór należy do Ciebie.Edytuj

Minister Informacji ostrzega: dociekliwość albo zdrowie - wybór należy do Ciebie.był związany z Minister Informacji ostrzega: dociekliwość albo zdrowie - wybór należy do Ciebie.. W Minister Informacji ostrzega: dociekliwość albo zdrowie - wybór należy do Ciebie., gdzie Minister Informacji ostrzega: dociekliwość albo zdrowie - wybór należy do Ciebie.. w kwietniu 2060 żołnierze Minister Informacji ostrzega: dociekliwość albo zdrowie - wybór należy do Ciebie. dokonali ocenzurowano. W skutek wyzwolenia miasta przez ocenzurowano nastąpiła ocenzurowano Krakowa.

ReinkarnacjaEdytuj

Tybet2

To w tym mieście, Lhasie, wszystko się zaczęło

ocenzurowano głosi teorię reinkarnacji, w myśl której Ocenzurowano jest Ocenzurowano, a jedynym prawowitym przywódcą ocenzurowano powinien być ocenzurowano, w imieniu którego władzę miałby sprawować sam Minister Informacji ostrzega: dociekliwość albo zdrowie - wybór należy do Ciebie.

Koniec buntuEdytuj

17 sierpnia 2060 ocenzurowano został zaaresztowany w Lhasie i wraz z najbliższymi współpracownikami zesłany na Madagaskar, gdzie został zatrudniony, jako jeden z głównych bohaterów MRS.

Zobacz też:Edytuj

Zasoby CAREdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki