FANDOM

WC.jpg

WC jako środek wychowawczy.

Oczyszczacz parlamentarny - produkt NeoTech, powstały w 2054 roku. Za projekt odpowiada zespół złożony z historyka, inżyniera materiałów oraz plastyka. Twórcy twierdzą, że inspiracją dla nich był inkwizytor, dominikanin Nicky Torquemada oraz Jan Maria Rokita który już wcześniej zrobił podczas prac sławetnej komisji śledczej odręczne szkice wynalazku z myślą o legendarnej posłance z początku wieku, Anicie Błochowiak. Szkice pod wdzięczną nazwą Błochostka.

Dzieło NeoTech cieszy się dużą popularnością. Seria próbna zniknęła ze sklepów w całej Macierzy w przeciągu doby. Okazało się, że największą grupą klientów są świeżo upieczeni panowie młodzi. Pytani o cel zakupu, zgodnie odpowiadają, że jest to prezent dla teściowej.

Opinia twórcówEdytuj

"W tamtych czasach nierządny poseł po każdym głosowaniu w którym prywata brała górę obżerał się za pieniądze podatników ile wlezie. Wypijał hektolitry kawy, zjadał tabuny cukierków i wypalał miliardy przednich marek papierosów - prędzej czy później w trybie nagłym korzystał z toalety. A tam - niespodzianka, nasz wynalazek! W tamtych czasach zapewne nazwany byłby Zemsta Narodu - opowiada rozmarzonym głosem jeden z projektantów. - Niestety! Wynalazek pojawił się o 50 lat za późno. Kto wie, jak mógłby odmienić historię. Może nawet nie byłoby Wielkiej Rzeczpospolitej..."

Zasoby CAREdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki