FANDOM

Ogólnopolskie Spotkanie Obywatelskie Kampinos 2058 - piąte z kolei Ogólnopolskie Spotkanie, które podobnie jak przed rokiem odbyło się w miejscowości Podkampinos w dniach 18-20 lipca 2058 roku. Dowództwo nad manewrami V Korpusu Inwazyjnego objął wyższy oficer magister. Obywatele przybywali w następującej kolejności: toshiro, Gargamel, magister, jemioła, mimilka01, anoikis, Łagodna, greq5g, Xsiądz Biskup, skarpeta, _Raven_, herbatka, tajemnica, Red_81, Spiridon, Meritu, (sobota) rana, zubros. W tak licznym gronie tradycyjna salwa honorowa wystrzelona z puszek piwnych niosła się echem nieprzerwanie aż do oficjalnego zakończenia manewrów.

Za punkt honoru ob. Gargamel powziął sobie sprawdzić zasady fizyki, jakimi kierowały się bile na dostarczonym nam sprzęcie. Z przykrością stwierdził, że dążą one do jak najwyższego poziomu entropii. Stanowiska bojowe przy stole bilardowym zajęli również Red_81, Łagodna, greq5g, tajemnica oraz herbatka. Xsiądz Biskup jak zwykle udzielał światłych rad oraz nauczał wschodnich sztuk gry w bilard. Niemałe zamieszanie już pierwszego dnia manewrów wprowadził ob. toshiro, który zawstydzając męską cześć Korpusu, doprowadził do rumieńców towarzyszące kobiety. Osobowość toshiro jest równie silna, co jego tężyzna fizyczna. Na skutek planowanego zamachu na oficera Korpusu, pierwszego dnia manewrów, rany odniosła ob. skarpeta. Wieczór zakończył się seansem polskiej klasyki - "Hydrozagadką". Na widowni zasiedli Red_81, Meritu, Gargamel oraz Spiridon. Niestety Spiridon po wyczerpującej walce ze złośliwymi drzwiami niemalże natychmiast udał się na zasłużony spoczynek. Husky'ego nikt nie widział.

Dzień drugi manewrów zdominowany był przez gry i zabawy wymagające celnego oka i wprawnej ręki. Niemniej rzuty lotkami do tarczy są niczym w porównaniu do Wielkiego Konkursu Strzeleckiego pod patronatem Naczelnika Państwa Polskiego. Obywatele sprawdzali swe umiejętności na broni długiej. Na podium stanęli toshiro(1 miejsce), Meritu(2 miejsce) i herbatka(3 miejsce). W obsłudze broni krótkiej, nieoficjalnie mówi się, że najlepiej radzili sobie tajemnica i _Raven_. Tego dnia wystrzelano ponad 500 sztuk amunicji. Dyplomy gratulacyjne od Naczelnika zostały wręczone przez ob. Łagodną podczas wieczornej biesiady. Kiełbaski i Łagodne Kanapki Grillowane wprost z atomowego rusztu to ambrozja na językach żołnierzy PKI. Wypada również wspomnieć o ob. herbatce, która to wielce wprawnym rysunkiem wyjaśniła Gargamelowi różnice pomiędzy armatą, a haubicą.

Dzień trzeci rozpoczął się od doładowania baterii wyczerpanych obywateli. Xsiądz Biskup o mało nie spóźnił się na przedobiednią wycieczkę do Puszczy. Szczęśliwie wszystkie 3 nieczarne niepolonezy dotarły na miejsce zbiórki bez opóźnień, także wycieczka przebiegała bez większych zakłóceń. W trakcie wędrówek miała miejsce wizytacja HW Łagodnej w raz z towarzyszami na jedynej w okolicy placówce dydaktycznej. Ob. Łagodna natknęła się również na niespotykane dotąd okazy fauny i flory w postaci "węża w rękawie" oraz "fajkowego ziela". Xsiądz Biskup objawił swą Ciemną Stronę, używając Mocy na bezbronnej igle sosnowej. Wizyta na cmentarzu ofiar kampanii wrześniowej roku 1939 stała się przyczyną poważnej dyskusji historycznej. Emocjonujący, ale i pouczający dzień przypieczętowano zdjęciami pamiątkowymi "na studni" Ośrodka Agroturystycznego "Nad Utratą".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki