FANDOM

Ogólnopolskie Spotkanie Obywatelskie Kampinos 2059 - dnia 30 lipca rozpoczął się doroczny turnus wypoczynkowy dla weteranów V Polskiego Korpusu Inwazyjnego w sanatorium urologicznym Podkampinos. Tradycyjnie przewodnictwo nad grupą objął obywatel magister, dzielnie wspierany w działaniach logistyczno-zaopatrzeniowych przez toshiro.

Lekarstwo na sponiewierane życiem nerki jęli pośpiesznie przyjmować: magister, Łagodna, Greg5q, jemioła, leluja, Xiądz Biskup, mimilka, Gargamel, toshiro, tajemnica, Przyjaciel Luter, herbatka, Meritu, skarpeta, Przyjaciel Paweł, Klebern, Avenraad, Ixer, Murky_Dun oraz cats_shit_pl z Przyjaciółką Wiolą.

Bliskość puszczy gwarantowała nieprzerwany kontakt z leczniczym płynem koloru złocistego, pochodzącym od Żubrów. Zorganizowano wieczorek taneczny, a także gry i zabawy zespołowe, mające zbawienny wpływ na podupadłą tężyznę uczestników turnusu. O ukojenie dla duszy zadbał Przyjaciel Paweł, który niespecjalnie chciał grac na gitarze, choć wychodziło mu to wyśmienicie. Wszystkich obywateli napawała dumą Przyszłość Narodu, a ob. Meritu dodatkowo cieszyć się mógł mianem "Świnki w spodenkach".

Sobotnie przedpołudnie zdominował spacer pod drzewami Puszczy Kampinoskiej i odwiedziny w parku etnograficznym, gdzie w imieniu Szanownej Redakcji wpis w księdze pamiątkowej pozostawił hetman wielki Ixer. Po obiedzie odbyła się II edycja turnieju strzeleckiego o tytuł Mistrza Snajperów Wielkiej Rzeczypospolitej. Na podium stanęli: Ixer (III miejsce), Murky_Dun (II miejsce) oraz Meritu (I miejsce). Podczas wieczornego ogniska hetmani wielcy wręczyli obywatelom dyplomy gratulacyjne. Dokonano również symulacji zachowań opozycjonisty w obliczu plutonu egzekucyjnego oraz w przypadku przypiekania ogniem. Kolegialnie stwierdzono, że opozycjoniści idealnie nadają się do grzebania w żarze.

W niedzielny poranek odbyła się msza polowa w intencji obywateli WRP, a przesympatyczny proboszcz użyczył pensjonariuszom sanatorium nieco fajkowego ziela z przyparafialnej plantacji. Pobyt w ośrodku "Nad Utratą" zakończono wspólną fotografią przy studni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki