FANDOM

OSO2058.jpg

Grupowe zdjęcie uczestników

Ogólnopolskie Spotkanie Obywatelskie Poznań Reaktywacja 2058 - czwarte i wyjątkowo spontaniczne przedsięwzięcie V Polskiego Korpusu Inwazyjnego, rozpoczęło się oficjalnie w sobotę 05.04.2058, o godz. 11:45. Punkt zborny był na Starym Rynku "pod Koziołkami". Oczywiście wszystkie brygady gości były na miejscu zwarte i gotowe dzień wcześniej wieczorem, zakwaterowani u hetmanki polnej Libry i hetmana polnego Red_81. W koszarach przeprowadzali wstępną zaprawę, przygotowując się na mające nastąpić wydarzenia.

Lista zapisanych u kwatermistrza wygląda następująco (według kolejności pojawiania się):

  • magAdan
  • Łagodna
  • Greq5g
  • Herbatka
  • os. towarzysząca Herbatki
  • PsychoFish
  • Skarpeta
  • Mopek

Dywizja Poznań (organizatorzy)

  • Red_81
  • Libra
  • Spiridon
  • Zizi
  • Invader Zim
  • Meritu

Po powitaniu i obejrzeniu krwiożerczych starć trykających się, nieśmiertelnych Koziołków, Obywatele udali się na poranną kawę z termosów, niektórzy też na przekąskę w niepowtarzalnym Pikolo. Z uwagi na pragnienie w związku z daleką drogą, uczestnicy zrezygnowali z wycieczki do hali produkcyjnej browaru, by tak napić się prosto z kadzi i zadowolili się tym na miejscu - porcjowanym stopniowo. Dlatego też po spożyciu napojów ożywiających i przypływie energii dzięki zjedzonemu spaghetti, żołnierze V PKI udali się do kasyna wojskowego zachowanego w nostalgicznym klimacie PRLu. Tam zaczęły się wszelakie dyskusje przy niepasteryzowanym, naturalnym, lokalnym, ciemnym browarze. Po pierwszej kolejce, turniejami w darta rozpoczęła się część rozrywkowo-sportowa. Obywatelka Skarpeta vel "Rzeźnik" wielokrotnie udowodniła swój wysoki poziom umiejętności w tej dyscyplinie (jak również i w masażu). W między czasie ćwiczono swoje nie tylko krasomówcze umiejętności na mównicy.

Drużyna OSO przeniosła się do kolejnego miejsca, by rozpocząć konsumpcję złotych trunków i zmagania w "piłkarzyki". Część Obywateli wracała wieczorem na swoje posterunki. Ostatecznie OSO zakończyło się w kwaterach Ob. Red_81 nad ranem w niedzielę. Oprawą fotograficzną zajął się hetman wielki Ob. magAdan (vel vymienk).

Linki zewnętrzneEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki