FANDOM

PPS-61 (Polski Polityk Synkretyczny) - nowatorski typ broni stosowany przez Polskie Korpusy Inwazyjne. Jest to biocybernetyczny, genetycznie zmodyfikowany organizm ludzki, który łączy w sobie cechy wszystkich polskich polityków od roku 1918 do 2012.

Broń została zaprojektowana oraz skonstruowana przez specjalistów z Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie. Oficjalna prezentacja odbyła się 2 września 2061 roku.

Projekt Edytuj

Cały projekt pozostaje ściśle tajny. Wiadomo jedynie, że PPS-61 został stworzony przez specjalistów z WAT. Nieodzowna okazała się również pomoc laborantów z madagaskarskiego genetycznego atelier, którzy dostarczyli materiał genetyczny, szczegółowe diagnozy psychiatryczne i analizy osobowościowo-motywacyjne polityków z początków XXI wieku.

Przeznaczenie Edytuj

Opinia eksperta Zenobiusza Groźnego Edytuj

Na łamach Polski po zęby zbrojnej, w artykule poświęconemu badaniom nad prototypami PPS-61, specjalista w dziedzinie sabotażu i taktyk nowoczesnego pola walki, pan Zenobiusz Groźny, sugeruje, że Polscy Politycy Synkretyczni będą zrzucani na spadochronach na terytorium wroga, gdzie zdalnie sterowani, będą wspomagać tryumfalny marsz wojsk polskich.

Oficjalne stanowisko PKI Edytuj

Według oficera prasowego PKI, PS-61 będą przenikać do wrogich struktur politycznych, gdzie wykorzystując cechy typowego polskiego polityka, będą skłócać wszystkich ze wszystkimi, wyciągać pieniądze z państwowego budżetu i odwracać uwagę z ważnych spraw na te mało istotne. Bliższe szczegóły są ściśle tajne.

Sprawa Zimbabwe Edytuj

Wśród środowisk ekstremistycznych, niemal natychmiast, podniosły się głosy, by pierwszą partię PPS-61 zrzucić na Zimbabwe w celu zdestabilizowania lokalnej sytuacji politycznej. Jak jednak wyjaśnił jeden z konstruktorów nowej broni jest to, póki co, niemożliwe, ponieważ obecny model polityka synkretycznego został oparty na polskim materiale genetycznym. W związku z tym, cechuje go jasna skóra oraz włosy o bynajmniej nieafrykańskim wyglądzie. Tacy politycy w sposób widoczny różnią się od członków rządu w Harare, w związku z czym zostaliby szybko zidentyfikowani i zlikwidowani.

Kandydatem do zakamuflowanej walki na kontynencie afrykańskim wydaje się być zapowiadany na rok 2062 PPSz-62 (Polski Polityk Synkretyczny-zaciemniony), o którym jednak, na razie nic nie wiadomo.

Zasoby CAR Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki