FANDOM

Parchata dwunastka (oryg. Das judisches Dutzend) - niemiecki film wojenny emitowany przez piracką stację telewizyjną SS-Satellit od 13 listopada 2061 roku.

Fabuła Edytuj

Głównym bohaterem filmu jest SS-Sturmbannführer Johan Reichsmann z 88 batalionu Fallschirmjäger Waffen-SS Juden raus!, który otrzymuje od dowództwa niewykonalną misję zabicia angloamerykańskich oficerów w przeddzień alianckiej inwazji na kontynentalną Europę. Do zadania zostaje wytypowany oddział 12 skazańców z obozu koncentracyjnego w Dachau, wśród których znajdują się indywidua odpowiedzialne między innymi za trucie studni, podpalenia, spekulacje złotem, upuszczanie aryjskim niemowlętom krwi na macę, wbijanie noża w niemieckie plecy czy publiczne kamieniowanie cudzołożnic (w tej roli świetny Tewle Sawalastein). W zamian za udział w misji mają obiecaną amnestię. Tuzin wybrańców przechodzi morderczy trening Krav Magi, strzelania, maskowania, podrabiania brytyjskiej waluty, skrytobójstwa oraz przekupstwa. Po uzyskaniu pozytywnej opinii niemieckiego dowództwa oddział zostaje zrzucony na terytorium Wielkiej Brytanii, gdzie niedoszli niemieccy komandosi znienacka zasztyletowują Reichsmanna i przechodząc na stronę wroga ujawniają niemieckie plany obrony wału atlantyckiego, tym samym walnie przyczyniając się do klęski Tysiącletniej Rzeszy Niemieckiej.

Zasoby CAR Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki