FANDOM

Wielblad zima.jpg

Efekty działania drogowców bywają zaskakujące

Polscy drogowcy - rzemieślnicy zajmujący się budową, remontami i utrzymaniem doskonałego stanu polskich dróg.

Polscy drogowcy są najlepszymi fachowcami na całym świecie. W swojej pracy wykorzystują głównie beton. W budowie dróg wykorzystywane są m.in. Betoniarki Bojowe. Dzięki temu polskie drogi są najtwardsze i najrówniejsze na całym globie. Ich jakość poprawiła się dodatkowo po wprowadzeniu przez koncern FSO-Daimler-Chrysler nowego modelu poloneza - Konkret, który napędzany jest betonem, a zużyte paliwo wtryskiwane jest pod ciśnieniem w jezdnię, co czyni równe polskie drogi jeszcze gładszymi, ku zadowoleniu drogowców.

Na budowanych przez nich drogach pojawiła się dopiero jedna Dziura, która stała się wydarzeniem na skalę międzynarodową i cennym obiektem kulturowo-historycznym. Dlatego też zadania remontowe polskich drogowców de facto przeszły już do historii.

Legendarne są już działania drogowców w dziedzinie utrzymania doskonałego stanu polskich dróg w okresie zimowym. Corocznie zaskakują oni zimę, nie dając jej najmniejszych szans, dzięki czemu na drogach już po kilkunastu minutach od wystąpienia pierwszych opadów śniegu, nie ma po nim najmniejszego śladu. Wydatnie wspomaga ich w osiągnięciu tego celu system prognozowania pogody wysokiego prawdopodobieństwa Zubilewicz.

Zobacz teżEdytuj

Zasoby CAREdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki