FANDOM

Potępieni

Oficjalne logo serwisu

Potępieni - polski serwis randkowo-społecznościowy, założony przez prezesa zarządu Hate Inc., Ojca Dyrektora. Portal ruszył w 2060 roku.

MożliwościEdytuj

Portal umożliwia umawianie się na diabelskie randki, wspólne ofiarne ćwiartowanie koguta, śpiewy demonicznych pieśni przy zarzynaniu kota, poznawanie nowych znajomych, z którymi można następnie umawiać się na orgie.

Portal posiada również własne radio, które można słuchać na częstotliwości 66,6 FM.

Punkty PotępionegoEdytuj

Nowa strona pomaga użytkownikom otworzyć wrota otchłani i zaskarbić sobie łaski szatana. Za każde złe uczynki udokumentowane na opublikowanych zdjęciach i filmikach można otrzymać Punkty Potępionego. Każdy gwałt, czy ofiarę z kozła może również potwierdzić pięciu innych wyznawców, którzy uczestniczyli w zdarzeniu jako świadkowie. Punkty, choć w znacznie mniejszych ilościach, otrzymuje się także za każdorazowe uczestnictwo w czarnej mszy. Portal Potępieni umożliwia również wstąpienie do Bojówek Oazowych, sióstr urszulanek czarnych oraz ojców lucyferian.

PrezentyEdytuj

Strona umożliwia wysyłanie swoim znajomym prezentów – pentagramów, zwierzęcego truchła, noży ceremonialnych oraz wielu innych rzeczy.

Oświadczenie właścicielaEdytuj

Właściciel strony nie gwarantuje statusu wybrańca diabła i nie obiecuje dostania się do piekieł, aczkolwiek przyznaje, że wszystkie złe uczynki na pewno przyczynią się do uświetnienia Radia Maryja Hard Rock Station oraz napełnienia krwią czary Ojca Dyrektora.

Zobacz teżEdytuj

Zasoby CAREdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki