FANDOM

Protesty w powiecie greckim - fala protestów, jaka wybuchła w powiecie greckim 1 grudnia 2061 roku, na skutek katastrofy finansowej, którą zakończyła się akcja Grecka tragedia.

Skutki akcji Grecka tragedia Edytuj

Setki tysięcy turystów, chcących zobaczyć największe kontrolowane zamieszki zasiliło budżet powiatu greckiego miliardami złotych, co przełożyło się na niekontrolowany wzrost garbów budżetowych mieszkańców Aten, Salonik i innych większych miast regionu. W efekcie Grecy wyszli na ulice, by zamanifestować swoje niezadowolenie.

Legalność protestu Edytuj

Tym razem policja nie mogła interweniować, ponieważ sprytni Grecy nie protestowali w grupach większych niż trzy osoby, krzyczeli tylko przez minutę, co pół godziny od szóstej do dwudziestej drugiej, a na widok patrolu rozchodzili się do domów, więc w żaden sposób nie łamali prawa.

Reakcja Naczelnika Edytuj

Sytuacja stała się na tyle poważna, że interweniować musiał sam Naczelnik Państwa Polskiego, który obiecał przygotowanie pakietu ratunkowego. Jego głównym założeniem było przeznaczenie nadwyżki pieniędzy na pomoc humanitarną Stanom Zjednoczonym.

Dodatkowo zdymisjonowany został starosta grecki, Jerzy Andrzej Papa – Prykarz, który, w ocenie niezależnych ekspertów, był głównym winowajcą zaistniałej sytuacji.

Zasoby CAR Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki