FANDOM

Przecieki-bez(o)pieki.pl - witryna polnetowa, który 10 grudnia 2060 roku ujawniła setki stron na wpół prywatnych rozmów pracowników MI, demaskujące kulisy pracy najlepiej zorganizowanej instytucji na świecie.

Nikt nie jest pewny jak to się stało, że te, z założenia supertajne materiały, zostały wykradzione. Popularne są plotki o ataku crakerów, zdradzie jednego z pracowników Ministerstwa, powrocie samounicestwionej opozycji, a nawet o ministerialnej prowokacji. Wszelkie dociekania na ten temat kończą się w bagażniku.

Jak twierdzą redaktorzy Przecieków, ukrywający swoją tożsamość samozwańczy bojownicy o wolność słowa, niejawne materiały rozpoczęły nowy okres w dziejach światowej polityki, okres polnetowej rewolucji.

Ujawnione dokumenty, to zapisy rozmów pracowników Ministerstwa różnego szczebla, ich polecenia, przewidywania, diagnozy, raporty. Wiele z nich nie ma żadnej wartości poznawczej, ale wszystkie pokazują, jak wygląda na prawdę praca smutnych panów, ich kolegów z innych wydziałów i szefów poszczególnych departamentów.

Zasoby CAR Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki