FANDOM

Rusztowanie Społeczne - liberalne ugrupowanie polityczne działające w Wielkiej Rzeczpospolitej. Największa aktywność ugrupowania przypada na rok 2054.

Wybory do Rad Prowincji Edytuj

Jedyną realną szansę zaistnienia, ugrupowanie miało w 2054 roku, gdy startowało ono w wyborach samorządowych do Rad Prowincji. Na tę okoliczność odhibernowano nawet, znanego z III RP polityka, Jana Rokitę.

Program Rusztowania Edytuj

Nowe podatki Edytuj

Rusztowanie miało w planach zmiany podatkowe dla Prowincji Francuskiej. Program zakładał m.in. wprowadzenie 15 na 3 czyli 5% podatek PIT, CIT i VAT oraz głębszą integrację Zachodniej Europy ze strukturami Wielkiej Rzeczypospolitej.

Samooczyszczenie partii Edytuj

Liberałowie przeprowadzili ponadto głębokie samooczyszczenie własnego ugrupowania z elementów oszołomstwa i ślepego konserwatyzmu. Z legitymacją członkowską musieli pożegnać się wszyscy działacze ze słowem PIS w nazwisku, chyba że następna w kolejności była litera "z" lub "i". Ewentualnie od usunięcia można było odstąpić jeśli działacz był wpływowy lub nie wyraził pisemnej zgody na opuszczenie partii.

Zniesienie akcyzy oraz wolne wybory Edytuj

Kolejnymi milowymi krokami na rzecz liberalizacji ustroju Wielkiej Rzeczypospolitej miało być zwolnienie z akcyzy importowanych etykiet na musztardę sarepską oraz wprowadzenie wolnych wyborów do Rady Najwyższej i na Naczelnika Państwa. W kuluarach politycy Rusztowania dodawali, że bardziej interesują ich etykiety, ale drugi postulat jest im potrzebny aby uzyskać odpowiednio mocny argument i pole manewru w negocjacjach z rządem.

Zasoby CAR Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki