FANDOM

Ryszard Lubicz (do 2014 Piotr Cyrwus, ur. 1960 - zm. 6 lutego 2062) - najsłynniejszy polski taksówkarz, złota rączka, murarz, aktor, laureat Oscara w 2019 roku za serial Klan, w którym uznano go za przykład ekspresywnego i surrealistycznego aktora, który z gracją zdejmuje dzieciom kurtki.

W 2012 roku uśmiercono jego postać z serialu, która jednak powróciła po dwóch latach przerwy. Cyrwus tak się wczuł w swoją rolę, że zmienił imię i nazwisko na te, których używał w Klanie. W latach 2015 - 2017 pisał słynną pracę doktorską z dziedziny higieny dzieci, zatytułowaną Umyjcie rączki. W 2021 roku dzięki swojemu doktoratowi otrzymał Nagrodę Nobla z medycyny. W 2049 został profesorem higienioznawctwa (nauki o higienie), a rok później taksokologii (nauki o taksówkach). W 2060 roku zagrał główną rolę w superprodukcji K jak Klan.

Nie wiadomo, dlaczego umarł. Wiadomość o jego zognie tak wstrząsnęła narodem, że zasmucił się nawet sam Naczelnik.

Pogrzeb odbędzie się 1 marca i według przewidywań zgromadzi 30 milionów obywateli. Głównie przed telewizorami.

Zasoby CAREdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki