FANDOM

Sekta Słomki - sekta religijna, której wyznawcy twierdzą, iż ssanie przez słomkę jest kluczem do zdobycia wiedzy absolutnej, poznania istoty wszechświata, a także zrozumienia, na czym opiera się rozumowanie przeciętnego obywatela Prowincji Francuskiej. Powstanie datuje się na okolice września 2058 roku.

Orzel zwycieski.jpg
Treść tego hasła opisuje rzeczy, które miały lub nadal mają związek z forum WRP.

HistoriaEdytuj

Członkowie sekty, chcąc odizolować się od wszechogarniającej ignorancji i profanowania słomek, które miały miejsce w niemal wszystkich restauracjach i barach udali się do Tybetu, aby tam kontemplować i medytować nad istotą słomki.

Wkrótce wyznawcy wznieśli Świątynię Najświętszej Słomki Mędrców Ssania gdzie zamieszkali. W ciągu kilku dni została również spisana „Złota Księga Słomkowego Ssania”, która według kapłanów sekty zawiera wszystkie prawdy i legendy o Słomkach z całego świata. Budowie świątyni i spisywaniu księgi towarzyszyły dźwięki „Dziesięciu Nut Ssania”.

CiekawostkiEdytuj

Początkowo lokalna społeczność, jak i tybetańscy mnisi byli sceptycznie nastawieni, co do pomysłu osadzenia się wyznawców Słomki w swoim sąsiedztwie, ale z czasem, po zapoznaniu się z naukami sekty, coraz więcej mnichów zaczęło przechodzić do wspólnoty ssaczy. Obecnie wiadomo o 11 mnichach, którzy porzucili swoje ideały dla Słomki.

Działalność społecznaEdytuj

Wspólnota ssaczy, oprócz zgłębiania istoty Słomki, zaczęła, także produkować własne słomki, które są rozprowadzanie po całym świecie. Sekciarze twierdzą, iż w ten sposób uda im się zbawić świat.

Zobacz teżEdytuj

Zasoby CAREdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki