FANDOM

Orzel zwycieski
Treść tego hasła opisuje rzeczy, które miały lub nadal mają związek z forum WRP.

Spotkania Obywatelskie (SO) - odbywające się nieregularnie w rożnych miastach Polski manewry obywateli, w czasie których walczą oni z płynami wysoko- i niskoprocentowymi, odnosząc za każdym razem spektakularne zwycięstwo.

Tradycja Spotkań obywateli, mających związek z serwisem Wielkarzeczpospolita.net, zapoczątkowana została w Poznaniu. Znający się jedynie poprzez serwis i dzięki niemu obywatele, chcąc podzielić się swoimi poglądami i przemyśleniami na tematy różnorakie rozpoczęli, trwającą do dziś, tradycje Spotkań przy rozmaitych środkach wspomagających.

Mniej lub bardziej regularne Spotkania Obywatelskie odbywają się w Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, czy Krakowie. Możliwe jest także zorganizowanie Spotkania w dowolnym innym miejscu w kraju, o ile zainteresowanie wyrazi odpowiednio liczna grupa obywateli. Miejsce i termin poszczególnych Spotkań ustalać można w odpowiednim temacie na forum obywatelskim.

Dotychczas udało się zorganizować cztery Ogólnopolskie Spotkania Obywatelskie - w Poznaniu w 2055 roku, w Ustce w 2056 roku, w Podkampinosie w 2057 roku oraz w Poznaniu w 2058 roku.

Zobacz teżEdytuj

Linki zewnętrzneEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki