FANDOM

"Strażak Huck" - polski serial telewizyjny, wyświetlany przez stację TVN Zwycięstwo (od stycznia 2060 roku).

Inspiracją do produkcji serialu stał się film realizowany w USA za czasów III RP, opowiadający o służbach specjalnych stojących na straży prawa. Nieustraszeni agenci, bohaterowie amerykańskiego protoplasta, potrafili sprostać każdemu wyzwaniu. Dzięki nim więzienia pękały w szwach. Łapanie przestępców przychodziło im tak łatwo, że o aktorze, który odtwarzał główną rolę opowiadało się dowcipy, nawet w III RP.

W polskim odpowiedniku serialu, główny bohater to postać realistyczna - nie biega szybciej niż normalny człowiek, nie kopie koni po głowach, by powstawały żyrafy, nie potrafi także doliczyć do nieskończoności. To zwykły, szary obywatel WRP, noszący barwny, strażacki strój.

Fenomen nowego bohatera polega na tym, że nie potrafi on dokonywać rzeczy niemożliwych. W ten sposób, każde dziecko, oglądając serial wie, że może zostać strażakiem.

Jeszcze przed oficjalną premierą i emisją, wróżka Sybilla przepowiedziała serialowi ogromny sukces.

Zasoby CAR Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki