FANDOM

Szanowna Redakcja - grupa osób odpowiedzialnych za dzieło tak wybitne i wiekopomne, jakim jest portal Wielkarzeczpospolita.net, oficjalny serwis informacyjny Wielkiej Rzeczypospolitej.

Początkowo w oficjalnym składzie Redakcji było 4 Obywateli (hetmaan, NaudiSS, BUCH i Mouse). Do tego dochodziła zawsze nieznana szerszej publiczności grupa moderatorów forum.

Obecnie struktura organizacyjna Szanownej Redakcji została zmieniona, podzielono ją na trzy grupy osób - ojców założycieli, ścisłe kierownictwo oraz redaktorów, administratorów, moderatorów i innych ważnych ludzi.

Zajmują się oni wszystkim, co jest związane z portalem - od oceny artykułów do publikacji, do pisania kodu strony. Dbają o porządek na Forum, są również funkcjonariuszami Ministerstwa Informacji uprawnionymi do kierowania pewnym nieistniejącym samochodem, a w razie potrzeby wywożenia pewnej grupy Obywateli na wycieczkę w bagażniku tego właśnie nieistniejącego auta.

Członkiem Szanownej Redakcji może zostać praktycznie każdy Obywatel, który udziela się na rzecz serwisu poprzez regularne przesyłanie i publikowanie artykułów, działalność na forum lub inną działalność na rzecz portalu (przykładowo organizowanie Spotkań Obywatelskich). Poza tą działalnością warunkiem niezbędnym do zostania członkiem Redakcji jest zakup kilku butelek wódki i oddanie ich w depozyt członkowi/członkom Szanownej.

Linki zewnętrzneEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki