FANDOM

Tęczowy Wojownik VIII - statek organizacji ekologicznej Greenpeace, zwodowany 6 lipca 2051 roku w Norwegii. Tęczowy Wojownik VIII przejął funkcję jednostki flagowej od swojego wysłużonego poprzednika Tęczowego Wojownika VII.

Doktryna zielonej wojnyEdytuj

Funkcjonowanie Tęczowego Wojownika VIII wiąże się ze zmianą polityki organizacji Greenpeace. Ponieważ wcześniejsze działania pokojowe, takie jak pikiety, przywiązywanie do drzew, petycje nie przynosiły oczekiwanych efektów, tzn. ludzie nie porzucili węgla, nie wrócili do jaskiń, nie wymarli, zdecydowano się na bardziej radykalne kroki. Kierownictwo organizacji przyjęło na jednym z posiedzeń tzw. doktrynę zielonej wojny, której istota sprowadza się do aktywnej, w tym również militarnej, ochrony środowiska.

Właśnie w ramach tejże doktryny postanowiono zastąpić Wojownika VII, napędzany bateriami słonecznymi jacht, jednostką zdolną podejmować operacje bojowe w obronie środowiska.

WyposażenieEdytuj

  • sześć wież artyleryjskich
  • wyrzutnie rakiet
  • wyrzutnia bomb głębinowych
  • miotacz min

Według zapewnień przedstawicieli Greenpeace, wszystkie urządzenia wyposażono w pochłaniacze CO2, panele słoneczne, turbiny wiatrowe i inne nieprzydatne urządzenia, dzięki którym stają się one w 100% przyjazne środowisku.

Cele jednostkiEdytuj

Tęczowy Wojownik VIII prowadzi wiele akcji militarnych, z których można wymienić:

  • walkę z wielorybnikami, do wystrzelania których stosowane są działa o ograniczonej emisji gazów prochowych
  • ostrzelanie dziury ozonowej przy pomocy energooszczędnych rakiet woda-powietrze
  • walka z globalnym ociepleniem z użyciem działek rewolwerowych wyposażonych w system chłodzenia luf (projekt przewiduje, że praca chłodnic spowoduje spadek globalnej temperatury, co uratuje planetę Ziemia przed tragicznym losem)

Reakcja WRPEdytuj

Od października Tęczowy Wojownik rozpocznie regularne rejsy bojowe, będące elementem zbrojnej kampanii ochrony środowiska. Rząd WRP zapowiedział, że próby naruszenia polskich wód terytorialnych przez każdą uzbrojoną jednostkę zostaną potraktowane jako agresja zbrojna i spotkają się z niewspółmierną odpowiedzią w postaci huraganowego ostrzału rakietowo-artyleryjskiego.

Zobacz teżEdytuj

Zasoby CAREdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki