FANDOM

Beryl 4S

Beryl 4S w wersji Standard

Taaki Karabin! - nowy, rewolucyjny model broni automatycznej. Wspólne dzieło inżynierów z Prowincji Chińskiej oraz z Radomskiego Łucznika stworzony na specjalne zamówienie Ministerstwa Wojny. Projekt o kryptonimie "Taaki Karabin" utrzymywany był od roku 2051 w całkowitej tajemnicy aż do 2053 roku, kiedy to po raz pierwszy został on publicznie zaprezentowany na konferencji w Radomiu.

Oficjalna nazwa brzmi Beryl 4S, co niektórzy tłumaczą jako super szybkostrzelny skurwysyn. Posiada on wiele nietypowych, innowacyjnych funkcji. Poza czynnością tak prozaiczną jak strzelanie, potrafi oświetlić obszar wielkości boiska piłkarskiego, zasymulować scyzoryk szwajcarski, zamówić pizzę z najbliższej pizzerii, podać aktualny kurs złotego, sporządzić lekkostrawny omlet i odegrać 12 różnych melodyjek.

Dodatkowo w nowym Berylu zainstalowano cztery schowki na dokumenty, małą piszczałkę udającą wróbla i niewielki spadochron, który można instalować wymiennie z rolką papieru toaletowego. Całość waży zaledwie 11 kilogramów i daje się łatwo przerobić w namiot polowy dla 6 osób, lub budkę z wietnamską kuchnią.

Magazynek karabinu mieści 17 000 naboi i umieszczony jest na niewielkiej taczce, którą żołnierz ciągnie za sobą na lince. Według konstruktorów, system optyczny Beryla 4S jest tak doskonały, że średnio wprawny żołnierz będzie w stanie trafić z odległości 9 kilometrów do obiektu wielkości komara.

Zasoby CAR Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki