FANDOM

Teoria Zgonu - popularna nazwa teorii sformułowanej przez polskich naukowców, za pomocą której można obliczyć, ile butelek wódki należy wypić, by umrzeć z przepicia. Teoria została oficjalnie ogłoszona dnia 4. października 2054 roku.

Powstanie teorii Edytuj

Teoria Zgonu to efekt pracy naukowców zrzeszonych w Akademii Nauk Wielkiej Rzeczpospolitej. Punktem wyjścia do nowej teorii były prace naukowe z zakresu mechaniki kwarkowej, bioetylotechnologii, betonologii stosowanej oraz logiki rozmytej.

Istota teorii Edytuj

Ogólna Teoria Zgonu to kilkaset stron tabel, wykresów i raportów z izby wytrzeźwień uporządkowanych zgodnie z najnowszymi trendami obowiązującymi w dziedzinie elementarnego chaosu.

Geneza powstaniaEdytuj

Naukowcy ponad wszelką wątpliwość dowiedli, iż szklanka wódki (250g) zabija około 1.000 - 2.000 komórek nerwowych w ludzkim mózgu. Jak wiadomo, komórki nerwowe nie regenerują się. Wiadomo też jednak, że ludzki mózg to ponad 3 miliardy komórek nerwowych, z których na co dzień wykorzystujemy zaledwie 10-12%. Ogólny wniosek - w naszej czaszce znajduje się ponad 2,7 miliarda komórek, które są zbędne.

Konkludując, Ogólna Teoria Zgonu mówi, iż bez obawy o własne zdrowie człowiek może w ciągu swojego życia wypić około 2.700.000 szklanek wódki. Jeśli przyjmiemy, że jedna butelka (750g) to 3 szklanki okaże się, że nasz organizm jest w stanie bez szkody przyswoić prawie 900.000 butelek tegoż trunku.

W wyniku ostatecznych przekształceń i założeniu iż staż przeciętnego alkoholika nie trwa dłużej niż 40 lat, okaże się, że aby umrzeć z braku komórek nerwowych, a tym samym z przepicia, trzeba każdego dnia przez 40 lat wypijać 62 butelki wódki dziennie.

Zobacz też Edytuj

Zasoby CAR Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki