FANDOM

Tragedia Warszawska - wydarzyła się 28 marca 2054 roku w Warszawie. W jej wyniku, obywatel Macierzy Sławomir W. utracił całe mienie w postaci płynnej, za pomocą którego pragnął przeżyć głębszy kontakt w trakcie korzystania z serwisu wielkarzeczpospolita.net.

Przebieg zdarzenia Edytuj

O godzinie 15.03 Sławomir W., na co dzień operator systemów wyświetlających liczbę sprzedanych mandarynek w jednym z supermarketów, wyszedł z miejsca pracy. Miał prawo wyjść, albowiem skończył dniówkę. Dwie minuty później uchyliły się przed nim drzwi ruchome.

Sławomir W. nie wychodził z gołymi rękami. W dłoniach dzierżył opakowanie z boską ambrozją. Żywił nadzieję, że pozwoli mu to przeżyć jeszcze głębszy kontakt z portalem www.wielkarzeczpospolita.net.

Tuż po opuszczeniu miejsca pracy, drgnięcie ręki, wywołane skurczem wzruszenia na myśl o Szanownej Redakcji, spowodowało znalezienie się zawartości opakowania na chodniku. Ze strony przechodniów Sławomir W. usłyszał liczne wyrazy współczucia. Tym bardziej, że - jak przyznał - wyczerpał już wszelkie limity wydatków na ten dzień i nie mógł sobie pozwolić na kolejne zakupy.

Natychmiastowa informacja, przesłana przez strażników miejskich do centralnego systemu WRP pozwoliła na uruchomienie specjalnej linii kredytowej wobec Sławomira W. Aby nie musiał już ponownie nosić zakupu i narażać się na stres, Smutni Panowie postanowili dostarczyć mu go bezpośrednio do domu Czarną Wołgą z dużym bagażnikiem.

Skutki Edytuj

Przypadek Sławomira W. stał się bodźcem do uruchomienia programu badawczego, mającego na celu wyeliminowanie podobnych stresujących momentów z życia obywateli WRP.

Zasoby CAR Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki