FANDOM

Tragedia na Politechnice Wiedeńskiej - miała miejsce 16. czerwca 2052 roku. Student podejrzany o ściąganie podczas egzaminu zdetonował taktyczny ładunek jądrowy własnej konstrukcji. Dramat rozegrał się w budynkach Politechniki Wiedeńskiej, a w jego wyniku zginęło kilka tysięcy osób.

Przyczyny Edytuj

Student II roku podejrzewany o to, iż ściągał na egzaminie załamał się nerwowo.

Przebieg zdarzenia Edytuj

Rozsierdzony żak wtargnął do dziekanatu swojego wydziału i otworzył ogień z karabinu maszynowego do obecnych. Następnie wrzucił granat do pokoju dziekana i wybiegł do czytelni. Po drodze zgwałcił woźną, zastrzelił sprzątaczkę i wylał wiadro mydlin na schody. W bibliotece użył miotacza ognia wzniecając groźny pożar, po czym przez nikogo nie zatrzymywany wybiegł z uczelni i udał się na plac pobliskiej budowy. Porwał stojącą betoniarkę i przebijając szklane drzwi Gmachu Głównego wylał beton do gabinetu Rektora uczelni. Kiedy na miejsce przybyła Policja i Wojsko, zdesperowany student zamknął się w pracowni komputerowej i zdetonował taktyczny ładunek jądrowy własnej konstrukcji.

Skutki Edytuj

W wyniku eksplozji zginęło kilka tysięcy osób. W całym kraju ogłoszono Żałobę Narodową.

Zasoby CAR Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki