Fandom

Wielkapedia

Ultranaczelnikiści

835stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Ultranaczelnikiści - jedna z dwóch (obok naczelnikistów) frakcji politycznych w Radzie Najwyższej Wielkiej Rzeczypospolitej, obecnie w politycznej mniejszości (nie mylić z opozycją).

Głównym postulatem ultranaczelnikistów jest bezwarunkowe i całkowite popieranie wszelkich poczynań, działań i decyzji Naczelnika Państwa Polskiego (bardziej niż to robią naczelnikiści), jako najznakomitszego człowieka we Wszechświecie, a także we wszechświatach równoległych, oraz postępowanie zgodnie z jedyną słuszną linią polityczną przez niego wytyczoną. W porównaniu do naczelnikistów są znacznie bardziej konserwatywni i radykalni.

Frakcja ultranaczelnikistów przez wiele lat sprawowała władzę w kraju, jednak 16 listopada 2057 Naczelnik powołał nowy skład prezydium Rady Najwyższej złożony w całości z osób reprezentujących poglądy naczelnikowskie. Jak przewidywało wielu komentatorów politycznych, decyzja ta doprowadziła do utrudnienia relacji między obozem rządowym a Naczelnikiem, doprowadzając do zjawiska kohabitacji.

Zasoby CAREdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki