FANDOM

Unitra Prokurator S8 - polfon marki Unitra siedemnastej generacji w pełni kompatybilny z postanowieniami władz państwowych, konstytucją i wytycznymi Ustawy Inwigilacyjnej.

Opis Edytuj

Unitra Prokurator S8 jest zbudowany z kompozytów nanowęglowych, posiada kamery HCD (HardCore Definition) dokumentujące życie każdego użytkownika z precyzją i rzetelnością TVN72. Opcjonalnie do wyboru jest też system Pogarda Śmierci Mobile, paralizator elektryczny i klimatyzacja osobista.

Oprogramowanie Edytuj

Urządzenie zawiera aplikacje infiltracyjne takie jak Binookle Maps namierzające obywateli za pośrednictwem systemu STP (System Totalnego Pozycjonowania) oraz Sowa 2.1, skanujące większość częstotliwości fal mózgowych. Model posiada także najnowsze rozszerzenie aplikacji Gall Anonim służącej do składania Ministerstwu Informacji pełnych troski donosów na zbłąkanych obywateli.

Ciekawostki Edytuj

Bateria Unitry Prokuratora S8 w stanie czuwania powinna przetrwać nasze prawnuki, a nietłukący się wyświetlacz był testowany przy pomocy czołgu Jan III Sobieski Odsiecz VII.

Zobacz też Edytuj

Zasoby CAR Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki