FANDOM

WRP: Total War - strategiczna wojenna gra komputerowa, wydana w 2057 roku.

Akcja gry rozpoczyna się 2019 roku. Wcielamy sie w dowolnie wybrane państwo z tamtych lat. W grze występuje dość ciekawy podział na poziomy. Polega on na tym że najpierw wybieramy poziom trudności (bardzo łatwy, trudny, bardzo trudny i chyba żartujesz). Dopiero po wybraniu poziomu trudności wybieramy odpowiednią nację. Polską można grać tylko na poziomie bardzo łatwym, ze względu na ogromną potęgę wojskową Polski w tamtych czasach, w porównaniu do innych państw europejskich. Z tego powodu dla państw którymi gramy na poziomie chyba żartujesz mamy specjalną kampanię - wytrzymaj 15 lat. Ten nowatorski system powstał ze względu na starania twórców o zachowanie historycznych realiów. Dzięki wiernemu odtworzeniu uzbrojenia i wyposażenia równolegle będą istnieć takie jednostki jak: żołnierze ciężkiego wsparcia szturmu atomowego i birmańska artyleria na słoniach.

Minimalne wymagania sprzętowe: 8-rdzeniowy NeoTech Octium 1,5 THz, 512 TB RAM i karta graficzna NeoTech G-Siła 29200 128 TB. Zróżnicowane są wersje interfejsu - polski jest przejrzysty i czytelny, amerykański lekko pogmatwany, a francuski najgorszy.

Zasoby CAREdytuj

Współczesne gry komputerowe

AD 2004: Sztuka Przetrwania | Grand Theft Auto 7 | Lula 5D | Lwy Macierzy | Operacja Świetlisty Punkt 5 | PKI: Antologia | WRP: Total War

Stabilny hostingwi

Więcej z Fandomu

Losowa wiki