FANDOM

Wielkarzeczpospolita.net (także Wielka.net) - oficjalny serwis informacyjny Wielkiej Rzeczypospolitej. Informacje docierające do użytkowników są w 100% sprawdzone, gdyż serwis jest pod ścisłą kontrolą Ministerstwa Informacji. Dla wielu Polaków jest głównym źródłem informacji o wydarzeniach na świecie.

Cechą odróżniającą Wielkąrzeczpospolitą.net od innych portali informacyjnych jest możliwość wysłania do redakcji artykułu, który po dokładnej analizie treści i ewentualnych korektach ma szanse na publikację.

Ważnym elementem portalu jest również Forum Obywatelskie - miejsce wymiany poglądów i opinii, które stało się również jednym z najciekawszych zjawisk społeczno-socjologicznych ostatnich lat.

Wymagania sprzętowe sugerowane przez Ministerstwo InformacjiEdytuj

Niezbędny do przeglądania serwisu jest regulowany w co najmniej dziewięciu płaszczyznach fotel typu prezes z bezpośrednim dostępem do źródła zimnego piwa po lewej ręce czytającego. Niezbędny jest także odpowiedni komputer - jego minimalne wymagania to: procesor Hexium 900GHz i 768GB pamięci RAM, 1 TB wolnego miejsca na dysku, do tego niezbędne jest łącze 256Mb/s. Siedmiowymiarowa grafika sprawia, że potrzebujemy też karty graficznej N-Wizja G-Siła 9900XY Matejko z pamięcią obrazu o ujemnym czasie dostępu i pojemności minimum 128GB. Niezbędny jest też USB 14.0 lub wyższy. Jeżeli używamy Windowsa, niezbędna jest instalacja Service Pack 37, w przypadku Linuxa wymagane jest jądro systemu w wersji 9.17.01.241.8 lub wyższej, plus napisane samodzielnie sterowniki. Serwis wymaga też odpowiedniego monitora do wyświetlenia minimalnej rozdzielczości 8192x6144 i systemu nagłaśniającego (minimum 60 głośników).

Podobno serwis działa w miarę poprawnie także przy sprzęcie niespełniającym tych wymagań, ale za wszelkie napotkane błędy i niedogodności Szanowna Redakcja w takim wypadku nie odpowiada.

Zobacz teżEdytuj

Linki zewnętrzneEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki