FANDOM

Ziomals

Okładka pierwszego albumu zespołu

Dupą po Mapie Front 08

Okładka ostatniego albumu zespołu

Ziomals Attack - wiodący zespół hip-hopowo-metalowo-popowo-folkowy w Wielkiej Rzeczypospolitej. Ziomals Attack słyną z bezkompromisowych tekstów i wymiotowania na publiczność podczas koncertów.

Ich kolejne płyty różnią się gatunkiem muzyki, co jednak wpływa tylko na korzyść zespołu, ponieważ pokazuje to jak płynnie potrafią przechodzić z jednego rodzaju do drugiego. "Zajawkowa Nawijka" utrzymana była w klimacie hip-hopowym, ale za to czwarty album "Dupą po Mapie" to krok w zupełnie innym kierunku - country.

Piosenki Ziomals Attack okupują wszystkie listy przebojów, a płyty sprzedają się w dziesiątkach milionów. Na występy przychodzą rzesze fanów.

Ostatnio zespół zrezygnował z tradycyjnej formy dystrybucji płyt (w sklepach) ze względu na zbyt duże zyski. Jedynym sposobem pozyskania utworów Ziomals Attack jest więc ściągnięcie ich z Polnetu za pomocą pirackich programów.

Dyskografia Edytuj

Albumy studyjneEdytuj

Albumy koncertoweEdytuj

Inne AlbumyEdytuj

Inne projekty Edytuj

Ponadto Ziomals Attack przy współpracy z Radio Maryja Hard Rock Station wydało cykl audycji "Śpiewaj z Szatanem", które w roku 2054 były regularnie puszczane na antenie toruńskiej rozgłośni.

W 2059 roku Ziomals Attack sprzedali radiu Nowy Lepszy Szatan FM prawa do piosenki "777 - Nowy Lepszy Szatan", która stała się oficjalnym hymnem radia.

Zobacz też Edytuj

Zasoby CAR Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki